Jadi Perhatian

‘Di Athens, saya hanya seorang pelari muda di kalangan atlit yang lain… dan saya perlu berlari sekuat hati untuk merampas keputusan terbaik daripada atlit lain.

‘Namun kini atlit lain akan menjadikan ‘saya’ sebagai matlamat mereka. ‘Saya perlukan persembahan bertaraf amat tinggi, meskipun memikul beban tekanan yang hebat. ‘Tapi saya ada kelebihan kerana China adalah tuan rumah.’

SIAPA: Liu Xiang

MENGAPA: Juara pingat emas acara pecut lompat pagar di Sukan Olimpik 2004 itu berkongsi perasaannya dengan wartawan sebelum cuba mempertahankan kejuaraannya di Sukan Olimpik Beijing yang sedang berlangsung kini.

Cyberita

Leave a Reply

